Mine sisu juurde
  • Teksti suurus
    Reavahe
    Kontrast
    Muud seaded

  • In English
Põlva Vald

Komisjonid

Põlva valla põhimääruse kohaselt võib vallavalitsus oma tegevuse kavandamiseks, valitsusele arvamuste esitamiseks, õigusaktide eelnõude ettevalmistamiseks ning menetlustoimingute tegemiseks moodustada alatisi ja ajutisi komisjone. Vallavalitsuse alatiste komisjonide volitused lõpevad koos komisjoni moodustanud valitsuse vastava koosseisu volituste lõppemisega. Valitsus võib komisjoni volitused oma korraldusega ka varem lõpetada. Valitsuse ajutiste komisjonide volitused kestavad komisjonide moodustamise korralduses märgitud tähtajani või lõpetatakse valitsuse korraldusega.

Esimees: sotsiaalosakonna juhataja

Aseesimees: sotsiaaltöö peaspetsialist

Liikmed: sotsiaalosakonna ametnikud

Sotsiaalabikomisjoni ülesanneteks on:

  1. sotsiaalteenuste ja -toetuste taotluste menetlemine ning ettepanekute tegemine vallavalitsusele ja sotsiaalosakonna juhatajale taotluste rahuldamiseks või mitterahuldamiseks;
  2. ettepanekute tegemine vallavalitsusele sotsiaalhoolekande alaste küsimuste lahendamiseks ja hoolekande valdkonna arendamiseks;
  3. ettepanekute tegemine vallavalitsusele ja vallavolikogule õigusaktide ja haldusaktide algatamiseks sotsiaalvaldkonnas ning valla arengukavasse sotsiaalhoolekande, tervishoiu ja preventsiooni alaste töösuundade väljatöötamiseks.

Alus: Põlva Vallavalitsuse 16.12.2025 korraldus nr 2-3/459 “Sotsiaalabikomisjoni moodustamine ja koosseisu kinnitamine”

Viimati muudetud: 17.12.2025

Eu